wtorek, 12 marca 2013

Tuesday .

Cześć !

Siedzę sobie przed tv ,popijam sok pomarańczowy z lodem i wcinam crispello , obu nie powinnam tykać ze względu na moje gardło i wagę .. trudno . Ograniczam! 
Dzień minął miło , zaspałam do szkoły ,więc poszłam na drugą lekcje. Na Polskim Ola dostała czkawkę hahaha. Mieliśmy się z Gołębiem z czego śmiać. 
na wf też spoko,znowu sobie tańczyłyśmy. Dobrze ,że zdecydowałam się ćwiczyć. W drodze do domu spotkałam Piotrka i wyszło na to ,że wróciłam z Kubą . Logicznie xd. Po szkole od razu wzięłam się za '10-minutowy trening nóg' od Mel B. Potem szybki prysznic ,usiadłam do książek ,między czasie przegadałam ok.20 minut z Oliwią przez tel .
Do domu wróciłam ok.20, poćwiczyłam ,ogarnęłam coś na jutro. Niedługo dzień wagarowicza i zaczynam już kombinować z kim iść ^^
A teraz zwijam bo rodzice wrócili i czas zamknąć się w spokoju w pokoju .. hej : ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz