piątek, 22 marca 2013

cold.

Hej!

Miałam napisać tu coś dzisiaj,potem stwierdziłam ,że jednak nie,a teraz się nudzę ,więc piszę.
Wczorajszy Dzień Wagarowicza udany! Obijać się tyle godzin ,tak♥ 
Byłam popołudniu na zakupach z mamą, ale jedyne co kupiłam to jedzenie na wyjazd i skarpety. 
Dzisiaj przed rekolekcjami wbiła do mnie Ola. Pośmiałyśmy się ,pogadałyśmy ,ok. W kościele trzymali nas niecałe 1,5 godziny. Myślałam ,że zasnę... Ale jeden plus,pożegnałam się z moimi dupeczkami ♥ 
Potem Ola znowu była u mnie,o 12 poszła. 
Zjadłam warzywka na parze,posprzątałam ciuchy w szafie oO Dawno nie było tam takiego porządku. Przy okazji wywaliłam kilka rzeczy,które są mi niepotrzebne. 
W sumie nie mam na dzisiaj planów ,może potem zobaczę się z Olikiem, zimno,nudno ,co tu robić ... 
Jestem jakaś zaspana. Powinnam zacząć się pakować ,tylko nie mam pojęcia co zabrać : / 
Zawsze mam z tym problem! I wychodzi na to ,że połowy rzeczy i tak nie noszę.. 
Zwijam się trochę ogarnąć ,może uda mi się znaleźć jakieś zajęcie...miłego weekendu ,powinnam jeszcze coś napisać przed wyjazdem. 

A właśnie! Przyszły moje przesyłki♥ Pierścienia odwrotnego mocowania jeszcze do końca nie ogarniam ,ale za to pilocik sprawuje się świetnie ^^












3 komentarze:

  1. Ciekawy pilot heh
    Ja też mam tak dużo spodni.
    Te pierwsze podobają mi się najbardziej
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. : )

    #zapraszam
    www.freakyloverblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń