czwartek, 31 stycznia 2013

Tag - The Versatile Blogger + takie tam .


Tag - The Versatile Blogger 

zacznę od tego , bo lubię takie zabawy : ) 
miałam już dzisiaj nie pisać ,ale zmieniłam zdanie : 3
Co tam ,że padam na pysk !

nominował mnie : http://brajjan.blogspot.com
i jeszcze raz bardzo mu za to dziękuję : ) 


Każdy nominowany blogger powinien wykonać kilka rzeczy :)
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

także .. 

7 faktów o mnie : 

1. mój odcień włosów jest bliżej nieokreślony i bardzo je za to lubię .
2. uzależniłam się od bloga po jakimś tygodniu prowadzenia go .
3. Słucham rapu , mam jazdę na nową płytę na B.R.O i mam w dupie ,że twierdzisz ,że jest pizdą
4. Chcę mieć trzecią dziurkę w uchu ,ale moja mama nie daje się namówić : < 
5. Kocham koty ! białe w szczególności ♥
6. Mam masę ubrań i nigdy nie wiem co założyć . 
7. Kocham jeść , ale nienawidzę być najedzona !

nominowani : 



co poza tym ? 

Zdjęcia z Edytą wyszły zadowalająco ! wyszło nam słońce ! tylko ten wiatr .. ale dało radę !
Potem E. była u mnie na trochę , potem dwór z K. .. agr ! zdenerwowałam się . 
Powrót do domu ,sałatka z owoców , mniam . Moje całe jedzenie na dziś . Powiesiłam od nowa zdjęcia na ścianie . Ponownie postawiłam na motyw serca ,tym razem jest trochę prostsze .. trening czyni mistrza ! jeszcze z pięć razy i wyjdzie dobrze . Jutro dokleję coś na drugą ścianę . Nareszcie poćwiczyłam ! aż mi lepiej . Wykąpałam się i leżę w SWOIM łóżku ♥ 
Słuchawki w uszach , laptop na kolanach .. chillout ! 
Wezmę się trochę za zdjęcia ,ale moje oczy nie wytrzymają za długo . 
Jutro ok. 14 focę Angelikę , chciałabym jeszcze Jagodzię ,zobaczymy co wyjdzie . 
Moje włosy zaczynają się układać , awww . pierwszy raz jestem zadowolona po ścięciu ! 
Znowu post bez sensu . Biorę się za zdjęcia . Dobranoc : ) 










Edycia <3
a moje ulubione niedługo tu : http://schokoolade.flog.pl/ : ) 



6 komentarzy: