czwartek, 3 stycznia 2013

codzienność .

hej !

W sumie jest dobrze , dzisiejszy dzień dużo zmienił , oby było tylko lepiej <3 
W szkole mam masakrę ,nie umiem wysiedzieć , sprawdzian z chem. ? lepiej nie pytać . Jutro jeszcze gorsze lekcje ,szczęście ,że piątek ! Popołudnie dobre . Najpierw budka z Damianem , pogadaliśmy sobie trochę , zimno ,deszcz , wiatr ,ale to nie ważne . Potem zaraz na mostek do K . Cieszę się ,że odważyłam się powiedzieć co myślę . Wyszło nam to na dobre . 10 <3 Jesteśmy najlepsi !
Plany na week ? Jutro Kasia u mnie , poprawiamy sylwka z chłopakami , mam taką przynajmniej nadzieję ,że się uda ! Sobota - chcemy jechać z Jagodzią do Opola , też mam nadzieję ,że nam się uda . Bejbi blues będzie już po premierze , oby tylko były miejsca . Spodobały mi się zwiastuny , chętnie obejrzę : ) 
Krótki trochę post , wrzucę kilka zdjęć i idę do łóżka . Może jutro wymyślę coś żeby zwolnić się szybciej . Nie mam siły na szkołę . Sama nie wiem czemu tak bardzo ostatnio mnie męczy . Zawsze nie przepadałam za nauką ,ale teraz to już całkiem .. Ale jeszcze trzy tygodnie , bez weekendów 15 dni + jutro ! Dam radę i .. ferioszki ♥ !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz