czwartek, 27 grudnia 2012

Christmas photos .

hej !

Wiem ,miałam pisać przez święta ,ale coś mi nie wyszło . Jestem masakrycznie objedzona ! Tego posta poświęcam na dodanie zdjęć ,które zrobiłam przez te kilka dni . Chcę napisać jeszcze jednego posta dzisiaj . Nie wiem co z tego będzie ,ale postaram się ! Puki co biorę się za zdjęcia : ) 
Jak minęły Wam święta ? Jak prezenty ? Co dostaliście ? Też przydałoby się Wam płukanie żołądka ? 

Co do prezentów ,to nie było większych konkretów . Piżama ,zestaw z adidasa , rajtuzy , dwie czapy , trzy lakiery do paznokci + naklejki .. , perfumy , money i szalik . 





























4 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia..:) Jak ja bym chciała, żeby mi takie śliczne wychodziły! :)

    Zapraszam na mojego bloga: http://www.fotoija.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ludziee..tak samo jak na flogu , genialne zdjęcia po prostu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lol po co ci jakiś stary kubek ze starbucksa? nie jaraj sie nim tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam żeby sobie tam stał więc sobie stoi .

      Usuń