niedziela, 11 listopada 2012

zwykłościowa niedziela .

hej ! nie mam w sumie do napisania nic ciekawego ,ale sobie popisze bez sensu bo mi się nudzi . Jutro nie ide do szkoły ,pisze to 9834795857 raz , ha ! rano kościół z Jagodą . Ksiądz chciał mnie wykiwać , ale jestem przebiegłą lisicą i się nie dałam . w domu obiad - trauma ! miałam pyszną sałatkę , tylko przy tym musiałam patrzeć jak reszta je królika ! myślałam ,że się normalnie rozpłaczę ! biedny króliczek ; c 
wiem ,to dla niektórych głupie ,ale ja obecnie nie jem prawie żadnego mięsa , z wyjątkiem kurczaka . nie smakuje mi , nie lubię , nie umiem wyobrazić sobie tego ,że to zwierze kiedyś żyło . the end . 
Ogarnęłam trochę lekcje , jutro czeka mnie totalna męka ! chciałabym też zrobić jutro kilka głupich zdjęć ,żeby mieć co dodawać na ten tydzień . Obżarłam się ciastkami z kruszonek , źle się po nich czułam , resztę zostawię dla siebie ; ) 
Odkryłam jedną rzecz , przeraziłam się ... boje się ,ze to się rozwinie . nie panuję nad sobą . wiedziałam ,że to się w końcu stanie , ale gdzieś była nadzieja ,że jednak sobie poradzę . najwyraźniej nie . nie będę pisać o tym więcej , chce tylko mieć o 'tym' wzmiankę ,żeby pamiętać . nie piszę konkretnie o co chodzi ,jeśli kogoś to naprawę by obchodziło - wątpię . to można pisać na pirv . 
Tata pojechał , będzie za trzy tygodnie , w sumie nie mogę się doczekać . na mikołaja będę miała telefon , bardzo mnie to cieszy , łaaazap ! Teraz lecę się wykąpciać , zrobię sobie święto - nie umyje włosów xD nie chce mi się , ha ! wiem ,to strasznie ciekawe . Od jutra wracamy do czarnej rzeczywistości ! bardzo mnie to cieszy , łii -_-
cały tydzień schemat : szkoła , dom , dom , szkoła ( ... ) pięknie ! 
 dobra , Dobranoc ; - ) 





Tak na dodatek : 
Chciałabym podziękować wszystkim ,którzy tu zaglądają , czytają , oglądają zdjęcia , komentują . Nie mówię tu o ciekawskich , interesujących się moim cudownym życiem . To miłe ,że obserwuje tego bloga już 41 osób ,te ponad 11 tys. wyświetleń , też bardzo mnie cieszy . Nie myślałam ,ze wytrzymam tak długo tutaj , ale miło ,że jakoś to ciągnę ,bo miło mi się czyta te wszystkie wspomnienia . Dzięki za to ,że mnie motywujecie , no wiecie , taka bez sensu , szczera wypowiedź ,prosto z mojego rozpierdolonego serduszka .

2 komentarze:

  1. na temat mięsa mam te same zdanie, a kiedy widze, że rodzice jedza królika ja wychodze jeśc w innym pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam tak zrobić , ale nie uzyskałam pozwolenia -__-

      Usuń