czwartek, 22 listopada 2012

doubt.

cześć !

Siedzę sobie właśnie , myślę za co by się wziąć . Jutro niemiecki , mam to gdzieś , uczyłam się już na to chyba z sześć razy , powtórzę przed lekcją . Miałam dodać coś już wczoraj ,ale dorwałyśmy z mamą moją ścianę nad łóżkiem i nie powiem , jestem zadowolona . Poza tym tydzień mija nawet dobrze , trochę humor mam średni ,ale to tylko jak jestem sama więc okej : ) 
Dziś rano ku zdziwieniu wchodzę na librusa ,a tam , badum! , 5 z histy , 5 z WOS'u i 4 z fizyki ! koks :D 
Mogę szczerze przyznać ,że warto było kuć w tamtym tygodniu . Ogółem moje oceny mnie nie zachwycają , o pasku rzecz jasna mogę sobie tylko pomarzyć ,ale pewne jest jedno : zdam xd . 
W szkole nawet ,nawet . Kolejny konkurs zaliczony , tym razem hista , mamy już za sobą fizykę i angielski . z Martą postanowiłyśmy ,że na przyszły rok i idziemy na wszystkie konkursy , W S Z Y S T K I E ! po co ?tak o haha . 
Jutro jest z informatyki , chyba pójdziemy bo jest kartkówka z polaka , haha , uwielbiam nas . 
Musiałyśmy siedzieć 2 godziny na hali bo dalej nie ma wolnej salki na w-f . a mogłyśmy być w tym czasie już w domu -.- kocham naszą szkołę . 
Planujemy z dziewczynkami już sylwestra . oby wypaliło , bez przypałów . chciałabym . jeśli coś się nie uda , przesiedzę sylwka w domu , genialnie . 
Zabrałam się znowu za robienie bransoletki z muliny , nauka przynosi efekty haha . nie powiem ,że wychodzi cudownie ,ale lepiej niż na początku , więc robię postępy !
Po 17 wbija Jagodzia , idziemy na spotkanie do bierzmo. , potem ją wyciągnę do kaufa ,mam ochotę na mango i jeszcze jakieś owoce , nie wiem co mi jest , aż dziwne O.o
Byłam w kdk , nie znalazłam tam żadnych zajęć fotograficznych . delikatnie mówiąc zlewam na to . może w przyszłym tygodniu pójdę z Jagodzią , może uda mi się ją namówić , proszę proszę proszę ! ♥
Byłam u Pani od sks'u , w podajże wtorek na 15 , będę sobie grać w kosza , hahaha ! nie no , chcę zobaczyć chociaż jak to tam jest ,wypisać mogę się zawsze . 
Chcę przykleić jeszcze kilka zdjęć na drugą ścianę , jak już skończę ,może jakoś tu to zaprezentuję ( albo zdjęcia , albo króciutki filmik , zobaczę ) Jutro może ogarnę pozostałą część pokoju , więc będę miała jakieś tam możliwości . 
Weekend się zbliża ,jedyne plany jakie mam to mecz w sobotę . eheeem . może Kasię pomęczę , zobaczymy . Chciałabym też zrobić zadanie z chemii ,żeby mieć spokój w przyszłym tygodniu , ciekawe czy znajdę chęci . 
Dobra , zrobię może tą ścianę , ogarnę się trochę i czekam na mendę ♥ 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz