poniedziałek, 22 października 2012

sometimes .

hej ! siadam do spota na chwilkę ,zaraz kładę się do łóżka , jestem zmęczona . 
zrobiłam włoski na rękach rozjaśniaczem , taka mała pomysłowość moja i mamy : ) już drugi raz ,powiem szczerze : jak ktoś nie ma delikatnej skóry ,to na prawdę dobry sposób . przy okazji poprawiłyśmy odrosty na moim pasemku , za miesiąc zobaczymy ile urosło . 
na spotkaniu do bierzmowania jako tako . mam to za sobą , ok . i niby co niedziela mamy chodzić po podpis .. hahahahah ! przez 2 miesiące ? hahahah ! fajnie . 
do Kasi na urodziny jutro nie jadę ; c nadrobimy innym razem i mam więcej czasu na kupienie prezentu ; ) 
zmarzłam dzisiaj strasznie ! cały dzień była mgła , rano największa . cudowny widok ♥ chciałyśmy z Olą to wykorzystać i zrobić zdjęcia ,ale mgła opadła i było już za mało ... ; cc może jutro będzie ! byłoby świetnie ♥
w czwartek Niemcy , jejejej , muszę zacząć myśleć co ja mam wg. tam wziąć ; O mam przez te dwa dni masę roboty ! 
Dzisiaj rano , tak ok.7 poszłam na dwór porobić kilka zdjęć rosie ♥ jakbym jeszcze miała długi obiektyw ; c ale tata ma go wysłać do naprawy .. oby oby ! kilak wyszło,ale jednak to nie to samo . w szkole okej , daje rady ,ten tydzień ,tfu tfu ! mamy spokojny . po szkole szybko dom , doświadczenie z chemii i miasto z Olą . kupiłam sobie cyrkiel i takie słitaśne zakreślacze <3 serio są słodkie , rzygam tęczą *----* 
pododaję tu trochę zdjęć z ostatniego wypadu , naczy macro ,bo po to mam tego bloga .. może z dzisiejszego rana i oczywiście ,tak żeby się pochwalić moje zakreślaczki <3 hahahah .















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz