poniedziałek, 10 września 2012

to Friday !

hej . 

drugi post dziś - postęp !
w szkole lajtowo , kartk. z matmy , dostałam 5 , jak miło . te 5 godzin zleciało szybko . coraz więcej osób decyduje się na wycieczkę do Tropical Island . fajnie by było jakby udało mi się pojechać . jedno z 987162746 marzeń zostałoby spełnione . jak na razie w 90% jestem pewna ,że jadę , więc czekamy na 26 ! : D dzisiaj był ten cały kiermasz ,super sprzedałam 3 książki xd zarobiłam całe 18 zł . haha ! biznes życia . 
po sq z Olą do biedronki i powrót do domu . pogada śliczna ,szkoda ,że zmarnowałam dzień na kucie do jutrzejszego sprawdzianu z pol. - 7 lektur i jeszcze kilka rzeczy , bosko <3 -.- w sumie wyszłam z domu na jakieś 30 min . i przed chwilą wróciłam . nie byłam daleko bo tylko u siebie na podwórku . zrobiłam kilka zdjęć . puki mam jakieś tam pomysły to muszę korzystać . nie dodam teraz tych zdjęć z dzisiaj bo mam zaległe z niedzieli i dzisiejszego poranka . jutro na 8 , mmm cudownie . na szczęście tylko do 13 : ) powinnam poczytać jeszcze kilka streszczeń , ale nie mam już siły . poćwiczę , wykąpie się i idę spać . no może pobawię się jeszcze aparatem ,albo włączę kompa . się zobaczy . chciałabym coś jeszcze tu napisać ,ale nie wiem co . rok szkolny się zaczął jak zauważyliście . na początku było fatalnie , teraz jednak trochę się zmieniło , przeszły mi złe dni . znowu potrafię cieszyć się z nawet najdrobniejszych rzeczy . mam nadzieję ,że uda mi się dojść do celi, które sobie wyznaczyłam . jest tego trochę , wiem ,że kosztuje to wiele pracy ,ale chcę udowodnić sobie ,że potrafię ! no to chyba tyle ode mnie . od razu pisze : dobranoc , bo 3 posta już raczej nie dodam ; ) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz